سلام مامانا کسی واکسن ۲۷ هفته رو زده؟؟؟

۷ پاسخ

بله کزاز زدم

من فردا میرم میزنم هرچند یادم نیست اخرین بارزکی زدم ولی بهداشت گفت ما فرض بر این میذاریم که نزدی

بهداشت به منم گفت ۲۷ هفته بیا بزن

بله زدیم

اگر کزاز میگی اگر ۱۰ سال از یاداورش گذشته باشه باید بزنی که منم زدم

منم بچه اولم زدم

اگه منظورتون کزازه که بله من زدم

سوال های مرتبط

مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ویکم بارداری