۵ پاسخ

همون ال دی بخور سر ساعت درست بخوری هروز باردار نمیشی دیگه چکاریه نمیترسین واقعا از اینچیزا😕

وا چقدر راحت افتاد شاید پیادروی داشتی

منم 8ساله گذاشته بودم اما بیشتر از 8ماه نرفت بعدش اومد پایین چون کار سنگین انجام ميدادم الان دوباره دلم نمیخواد بزارم موندم برا جلوگیری چ روشی انجام بدم

هزینش چقدر شد

چجوری افتاد میگ
مگ الکی هس

روکین میگن خوبه
اما این عصبی میکنه تورو نمیتونی دیگ کنترل کنی خودتو بچه اذیت میکنه دیگ اعصابت نمی‌کشه

سوال های مرتبط

مامان آرکــــان🩵 مامان آرکــــان🩵 ۶ ماهگی