۸ پاسخ

ن خوبه و خوش موقع شروع کردی
هر روز هی بیشترش کن

فیلم یا عکسی دارید که بگه طریقه درست اسکات زدن چجوریه یا اگه میتونید توضیح بدید

والا من ۳۸هفته ام سزارین دکتر زده۱۵ام
هر اتفاقی میوفته بهش میگم میگه استراحت کن ک زایمان زودرس نگیری

رو دو ساعت زایمان کردم

من شب قبل زایمان حدود ۵۰ تا زدم ۴ ساعت پیاده روی

عزیزم ادامه بده منم میزنم باید دیگه دردای زایمان بیاد سراغموم

درد های زایمان داره شروع میشه ،ادامه بده روزی ۱۰ تا بزن،پیاده روی هم کن

چرازدی خب

سوال های مرتبط