۵ پاسخ

من یه مدت بچم غذا نمیخورد اشتها هم نداشت براش ریسورس جونیور گرفتم خیلی عالی بود

بدون نظر دکترم می‌دم

من نئوزینک میدم

دندون در نمیاره ؟؟براش زینک بگیر برای اشتها خوبه

دکترش فردا هست مطب

سوال های مرتبط