۳ پاسخ

کولیکز مگه یخچالیه؟

قطره آد منم همیشه بیرون داخل یخچال نمیزارم مشکلی نداره

یه ربع قبل دربیار تا از خنکی دربیاد چون اگ چیز یخ بدی بهش دلش درد میاد

سوال های مرتبط

مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۵ ماهگی
مامان شیر کوچولو♥️ مامان شیر کوچولو♥️ ۶ ماهگی