۱۰ پاسخ

ترشح نخ مشکی🤣🤣🤣 آپدیت جدید اومده

من آخر داستانت نفهمیدم چی شد

چرا اون پستتو پاک کردی مامان معجزه
تهش میری مراسم؟؟

حالا من هروقت شیرینی اینجوری بیینم یاد تزشح نخی میوفتم 🤪🤪🤪🤪
شوخی کردم
مشکلی نیست

از این به بعد کیک ببینم یاد ترشح نخ مانند میفتم😂😂😂

بخاطر این هست که فیبروم داری،منم همینجورم،برای بارداری ها توی سونو مشخص شد و دکتر گفت تا وقتی بزرگ نشده ولش کن فقط بعد از پریودی تا چند روز لکه بینی داری و‌ دقیقا همینجوره تا ۳ روز بعد که تموم میشه من لکه بینی دارم.
یه سونو برو یا فیبروم هست یا کیست

زخم نیست داخل واژنت یه وقت
موقع رابطه سوزش نداری؟؟

ترشح نخ مشکی چیه 😯

فقط تفاوت عکس و تایپیک😂😂

اره منم دارم اینطوریه ۶-۷ ماهی هس اینطوری شدم
نمی‌دونم از چیه

سوال های مرتبط