۶ پاسخ

پدیلاکت هیچ ربطی به دلدرد نداره فقط دستگاه گوارش رو تقویت می‌کنه ، پدیا بست ، کولیف اینارو بده اینا از بدو تولد قابل استفاده هستن پدی لاکت هم درکنارش بده برای تقویت دستگاه گوارش

من قبل یک ماهگیش عصر ها پدی لاکت میدادم شب ها کولیکز ، بعد یکماه عصرها بیولاکت و موقع درد کامی کالم میدم ( تجویز دکتر)

عزیزم منم اپتامیل میدادم دکتر گفت ببلاک کامفورت بده

بی بیکر بده

من اپتامیل پرونوترا میدادم اصلا به بچه ام نیفتاد با اینکه خیلیا راضی ان،دکتر نان کامفورت داد
برای دلدردش خیلی خوب بود،تا حالا وزن گیریشم بد نبوده

من تا سه ماه ب بچه ام کولیکز میدادم
انقد گریه میکردم
وقتی کولیکز رو قط کردم خداروشکر خوب شد
اصن دیگ اونجوری گریه نکرد
اون موقع بچه ام نیم ساعت اروم نبود همش گریه میکرد

سوال های مرتبط

مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی