کیا تو هفته های من لکه بینی داشتن ؟؟؟ نگرااااانم

۲ پاسخ

نگران نباش عزیزم من لکه بینی دارم شیاف میزارم شبا
حتما به دکترت بگو لکه بینی داری شیاف مینویسه قطع میشه

من خونریزی شدید داشتم بیمارستان بودم چندروز بعد ۱۰روز خونریزی تبدیل به لکه بینی شد نگران نباش استراحت کن شیاف بزن

سوال های مرتبط