۴ پاسخ

من هفته دیگ نوبت ان تی ام هست امروز ۱۱ هفته و ۲ روزم لکه دیدم بد

ولی خب ممکنه هماتوم باشه ، باید شیاف بذاری
بری سونو ببینی بخاطر چیه. اگ سرپا زیاد وایسی یا موقع کار لکه بینی کنی شاید کوتاه شدن سرویکسم باشه. ینی برا من ک‌اینجور بود

سلام من هفته ۸ داشتم .اکثرا جنین پسر لکه بینی میفته

جنین پسر 😅 منم همون موقعا داشتم از هرکیم میپرسیدم میگف پس بچه ت پسره .

سوال های مرتبط

مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته بیستم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته سی‌ام بارداری
🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 قصد بارداری
مامان علیسان وعلیار مامان علیسان وعلیار ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری