بعد سزارین چند روز خونریزی خواهیم داشت ؟

۸ پاسخ

من ده دوازده روز خونریزی در حد پریود داشتم بعدشم لکه بینی تا ۲۲ روز تقریبا

من تا هفت هشت روز خونریزی بود بعدش تا نزدیک چهل روز لکه بینی داشتم

من تا یه ماه داشتم بعدش مثل لکه شد

من ۱۱روز داشتم

انقد میگفتن سزارین خون ریزی داره فلان میترسیدم مونده به بدن ادم

من یکشنبه سزارین کردم همون روز تا دوشنبه ۱۱صبح خون میومد ازم اونم خیلی زیاد
دیگه از دیروز از ساعت ۱۱ تا شب پوشک خونی نشد امروز نزدیکایی صبح یکم اومد لکه بینی دارم

من هنوزم دارم 😕

بستگی به بدن ادم داره من خودم ۲۰روز خون ریزی داشتم

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۴ ماهگی
مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۹ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۱ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی