من ده دوازده روز خونریزی در حد پریود داشتم بعدشم لکه بینی تا ۲۲ روز تقریبا
من تا هفت هشت روز خونریزی بود بعدش تا نزدیک چهل روز لکه بینی داشتم
من تا یه ماه داشتم بعدش مثل لکه شد
من ۱۱روز داشتم
انقد میگفتن سزارین خون ریزی داره فلان میترسیدم مونده به بدن ادم
من یکشنبه سزارین کردم همون روز تا دوشنبه ۱۱صبح خون میومد ازم اونم خیلی زیاد
دیگه از دیروز از ساعت ۱۱ تا شب پوشک خونی نشد امروز نزدیکایی صبح یکم اومد لکه بینی دارم
من هنوزم دارم 😕
بستگی به بدن ادم داره من خودم ۲۰روز خون ریزی داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.