اگر نوزادتان به پروتئین شیر گاو یا سایر مواد غذایی آلرژی دارد و با وجود مراجعه به پزشکان مختلف هنوز سردرگم هستید، ما یک گروه مخصوص مادران نوزادان آلرژیک داریم. در این گروه تجربههای واقعی مادرانی که همین مسیر را طی کردهاند به اشتراک گذاشته میشود و خیلی از خانوادهها توانستهاند پاسخ سؤالاتشان را پیدا کنند و وضعیت فرزندشان را بهتر مدیریت کنند.
همچنین یک کانال آلرژی داریم که در آن صفر تا صد سازگاریهای غذایی، نکات مهم مراقبتی و تجربههای مفید درباره آلرژی نوزادان توضیح داده شده است تا از سردرگمی خارج شوید.
در گروه میتوانید سؤالاتتان را بپرسید و از تجربه دیگر مادران استفاده کنید.
براعضویت به روبیکا پیام بدید عضو کنم
۰۹۹۱۹۳۹۱۰۴۳
اگه نوزادت به آلرژی پروتئین گاوی مبتلاست، اینجا میتونه خیلی بهت کمک کنه.
در کانال و گروههای «صفر تا صد آلرژی پروتئین گاوی» مادرهایی حضور دارن که تجربه واقعی از این مسیر دارن؛ از تشخیص علائم گرفته تا رژیم غذایی، داروها و مراقبت از نوزاد.
همچنین امکان تبادل و خرید و فروش شیر بین مادرها هم فراهم شده.
اگر دنبال تجربه مادرهای دیگه، راهکارهای عملی و حمایت هستی، میتونی عضو بشی:
گروه آلرژی
https://rubika.ir/joing/JHCECDBB0PHHGGVCUYDVPSGAZXSCXYFY
گروه تبادل شیر
https://rubika.ir/joing/JEAJIBHE0PMOLULEONZCAMJYEASRYRRB
کانال آلرژی
https://rubika.ir/allergy_ir
دخترمنم استپ وزنی بی اشتهایی رفلاکس خاب شب افتضاح
پشت سرشم گاهی اگزنامیزنه
سلام عزیزم
دختر منم داره هنوزم مونده
رفلاکس و پاهاشم به شدت خشکی میشه و یجاش اگزما زده
وزن اصلااااا اضاف نمیکنه
۸ ماهگی۸۳۰۰ بوده الان بعد یکسال ۹۵۰۰ هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.