در هر صورت ارتباطی ب کسی نداره .
چجوری میتونن بخدا
من شرمنده همین یدونه ام الان
دوره خوبی کردنو حرف خوب زدن نمونده میگن فضولی یا ب خودمون مربوطه یا میگن قراره تو خرجشو بدی پس بهتره ب حال خودشون بزاریم مردمو
وا تو فضول کار بقیه هستی لابد به قول خودت دل شیر دارن به تو چه
خب عزیزم شاید کسی دکتررفته کلی هزینه کرده و حتما موقع تخمک گذاریش باید اقدام کنه
نمیشه که آدم بچه نداشته باشه آخرش یه بچه رومیخواد
جنگم که موندگارنیس ته تهش بالاخره تموم میشه حالا دیریازود
ز غوغای جهان فارغ😂
حالمو بهم میزنن واقعا
تو جنگ قبلی هم تو اون وضعیت هی دنبال اقدام به بارداری بودن
یه لحظه اون لنگاتو ببند خب اتیش گرفتی مگه زن
بی مخ های جامعه 😐
ماهایی که بچه دنیا آوردیم چه گلی به سرمون زدن که مابقی موندن
الان دوستای من قبل جنگ باردار شدن من چی بگم بهشون😕😕
خب خیلیا هزینه میکنن 😪
دقیقا الان اکثرا تو گهواره باردار شدن
آره واقعا ما استرس بدبختی مردیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.