چیزی نمیبریم😐
عید دیدنی اگه خودمون بریم چیزی نمیبریم ولی اگه شامی نهاری چیزی دعوتمون کنن حالا چ عید چه هروقت میبریم
ولی واجب نیست
ما چیزی نمیبریم چون رفت و امده هم اونا میان هم ما میریم ولی صاحبخونه به بچه های کوچیک عیدی میده باز بیان خونه ما ما به بچه های کوچیک عیدی میدیم
کلا بچه ها عیدی میگیرن حالا جه فامیل دور چه نزدیک
معمولا شيريني ميبريم
عید دیدنی که خب شما هم باید پس بدیذ ولی اگه شام میدن یه چیزی ببر
یک جعبه شکلات شیک
ما همون اول عبد ۵ ۶ تا جعبه شیرینی نخود چی میخریم میزاریم خونه هرجا بریم یکی میبریم
هیچی نمیبریم
ی جعبه شیرینی میبریم
ما نمی بریم اونا هم نمیارن
مگه مراسم چیزی باشه
گل یا شکلات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.