سالی که نکوست از بهارش پیداست 😑😂😂
ن والا
من ک ندیدم اینجور
منم درگیری ودعوا همش رو اعصابم میره بخدا اگه جا و پولشو داشتم میرفتم از خیلی وقت حیف بچهام
چون مردا همشون ی مشت پست کثافطن.. کاش نسلشون منقرض بشه
دعوا که همیشه و همه دارن
چون برا عیدشون بهشون پول ندادن سر تا پا لباس نو بخرن🥴🥴🙂
ما ک از هم دوریم نمیشه دعوا کرد🥺😂😂
وای تاپیک منم همینه میخوام سر به تنش نباشه 🤣
توو این مدت جنگ توو خونه بودن مردا
برا همین همه اش جر و بحث و دعوا راه میفته
من سال تحویلی دعوا میکردم باهاش😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.