۱۰ پاسخ

سالی که نکوست از بهارش پیداست 😑😂😂

ن والا
من ک ندیدم اینجور

منم درگیری ودعوا همش رو اعصابم میره بخدا اگه جا و پولشو داشتم میرفتم از خیلی وقت حیف بچهام

چون مردا همشون ی مشت پست کثافطن.. کاش نسلشون منقرض بشه

دعوا که همیشه و همه دارن

چون برا عیدشون بهشون پول ندادن سر تا پا لباس نو بخرن🥴🥴🙂

ما ک از هم دوریم نمیشه دعوا کرد🥺😂😂

وای تاپیک منم همینه میخوام سر به تنش نباشه 🤣

توو این مدت جنگ توو خونه بودن مردا
برا همین همه اش جر و بحث و دعوا راه میفته

من سال تحویلی دعوا میکردم باهاش😂

سوال های مرتبط