۷ پاسخ

من سرکلاژ نیستم،دهانه سرویکسم ۳۵ هستش،ولی یه چیزی شبیه بافت گوشتی جلو دهانه واژنم هستش
دکتر تلفنی گفت چون شرایطت نرماله مشکلی نیست ولی شنبه میرم برای معاینه

عزيزم منم ٢ هفته ست سركلاژ شدم و گاهي واژن ام تير ميكشه و نگران ميشم. از پزشك آنلاين پرسيدم، بهم گفت تا انقباض رحمي حس نميكني و آبريزش و لكه بيني نداري، نگران نباش، فقط دراز بكش

۳۷ سرکلاژ؟؟؟؟؟

چرا با طول سرویکس ۳۷ سرکلاژ کردی؟

سرویکس ۳۷ رو سرکلاژ کردی؟من خیلی کمترم

درد واژن طبیعیه من از ماه هفت دردشو دارم هرروزم شدید میشه امروزم زنگ زدم دکتر گفت طبیعیه اما باز شما سرکلاژی از دکترت بپرس

منم اینجورم گلم

سوال های مرتبط