۱۷ پاسخ

اونا زود گرفتن😶

منم هیچ کاری نکردم تا ۲ سالگی شیر رو میدم
پوشک هم ۲ سال نیم

پوشک تا سه سالگی میگن نگیرین روی روان بچه تاثیر میذاره عجله نکن

منم نگرفتم زوده هنوز تا دوسالگی شبر باید بخورن پوشکم معمولا دوسال ونیم ببعد

از شیر گرفتم من چون اصن غذا نمیخورد ولی آمادگی از پوشک گرفتنو هنوز نداره

هم از پوشک گرفتم هم از شیر

هر مادری حال بچه خودش و بهتر می دونه صلاح شما این بوده

یاحاملن

لطفا یهویی شیر قطع نکنید
سینه سیاه نکنید تلخ نکنید
بغل و سینه یه نقطه امن برا بچه ها
وقتی یهویی ازش میگیری احساس میکنه دیگه جای امنی وجود نداره
براهمین میگم یهویی از شیر نگیرید
و اصلا خودتون اذیت نمیشد
تب نمیکنید سینه درد نداره
من اصلا اینجوری نشدم
به مرور شیر خشک شد
من خودم 1ماه درگیر بودم
ولی به روش درست از شیر گرفتم اذیت نشد
پسر من خیلی وابسته بود حتما باید زیر سینه میخوابید
اول شیر روز قطع کردم
اگه شیر میخواست با خوراکی یا اسباب بازی هواسشو پرت میکردم
چند روز با کالسکه میرفتیم پارک
یا با گاری بیل میبردم خاک بازی
حمام میبردم خسته بشه
نمیزاشتم روز بخوابه
که شب زودتر بخوابه
دوم شیر شب قطع کردم
با گوشی قصه قصه گفتن سرگرمش میکردم
یا کلا پیش باباش میخوابید
پدر تو این مرحله اگه همکاری کنه عالیه
سوم شیر صبح قطع کردم
هروقت که بیدار میشد براش صبحانه آماده میکردم.
ممکنه پس رفت کنید
ولی ادامه بدین اصلا تن ندین به هر هرخواسته بچه
من این اطلاعاتی که دادم
هزینه ها کردما😂😂😂
به راحتی در اختیار شما گذاشتم
انشاالله بتونید به روش درست از شیر بگیرید

شیر رو ک از ۱۸ ماه میشه گرفت راجب پوشک خواهر من ۲/۵ سالگی بچشو گرفت‌خیلی پشیمونم چون الان تواهرزادم هر چقدر دکتر میبرم باز ادرارشو نگه میداره پی پی هم‌همیشه یبوست خواهرم میگ سعی کن زود بگیری قبل اینکه بفهمه میتونه اینکارو کنه

عزیزم نگران نباش تو طبق صلاح بچه‌ت عمل کن. مادری کردن مسابقه نیست . اینجوری بدتر آسیب میبینه بچه

منم تا دوسال شیرخشک میدم پوشکم تا آمادگیشو پیداکنه نمیشه ک خودتو با بقیه مقایسه کنی هرمادری صلاح بچه خودشو میدونه هرزمان که احساس کردی جفتتون شرایطشو داری شروع کن

منم حس میکنم برات از پوشک گرفتن خیلی زوده هنوز و گذاشتم برای بعد 2 سال
شیرم که پسرم شیر خشکی بود خودش خود به خود از 14 ماهگي نخورد🤦🏻‍♀️

فعلا فقط شیرشبو بگیر

مادر بدی نیستی باید شرایط بچتو بسنجی

دقیقا منم

منم از شیر گرفتم فقط پوشک مونده

سوال های مرتبط