۸ پاسخ

اپتامیل پرونوترا خیلی خوبه

مولتی ویتامین دادم

سوپرامیل

اپتامیل از همه خوشمزه تره

آپتاميل پرونوترا عاليه ( هضم اسون و بدون يبوست)
نان به دختر من نساخت دل درد و يبوست شديد داد به دخترم

من آپتامیل پرونوترا میدم عالیه راضیم وزن گیری خوبی هم داره

من نان میدم وزن گیری خوبی داره خوشمزه ام هست بچه من که دوس داره

منکه از اول نان میدادم وزنشم خوبه
خوشمزه هم هست برای دختر من ک ساخت

سوال های مرتبط

مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۸ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی