اپتامیل پرونوترا خیلی خوبه
مولتی ویتامین دادم
سوپرامیل
اپتامیل از همه خوشمزه تره
آپتاميل پرونوترا عاليه ( هضم اسون و بدون يبوست)
نان به دختر من نساخت دل درد و يبوست شديد داد به دخترم
من آپتامیل پرونوترا میدم عالیه راضیم وزن گیری خوبی هم داره
من نان میدم وزن گیری خوبی داره خوشمزه ام هست بچه من که دوس داره
منکه از اول نان میدادم وزنشم خوبه
خوشمزه هم هست برای دختر من ک ساخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.