۵ پاسخ

بمنم همینو گف میشم 38هفته دقیق او موقع اما من درد دارم
از ایور نامه نمیده هروقت درد داشتم برم عملم معطل کرد منو

منم ۱۶ ام نوبت داده

چند هفته و چند روز میشی اون موقع؟

نه دقیقا سر موقع میشه دیگ

چرا دیره؟
بهتر نیست بچه بیشتر بمونه توی شکم شما و تکاملش بهتر صورت بگیره؟

سوال های مرتبط