بمنم همینو گف میشم 38هفته دقیق او موقع اما من درد دارم
از ایور نامه نمیده هروقت درد داشتم برم عملم معطل کرد منو
منم ۱۶ ام نوبت داده
چند هفته و چند روز میشی اون موقع؟
نه دقیقا سر موقع میشه دیگ
چرا دیره؟
بهتر نیست بچه بیشتر بمونه توی شکم شما و تکاملش بهتر صورت بگیره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.