پسر منم ۸ تا داره
عزیزم چه بامزه س،خدا حفظش کنه.ماشاالله💕
دقیقا پسر من همینه استپ کرده
مث پسر من ار 9ماهگی کلا دندون در نیاورد الان دو روز میشه یکی از آسیاب هاش بیرون زده
مال من ۱۶تا داره ولی پدرم دراومده از بس پشت هم دندون درد داره
پسر منم کلا استپمیکنه
پسر من که ۶ تا داره
دختر من یدونه داره چی 😐انقدر الکی نگران نشین
نگران نباش برای دندون دیر نیست تازه میگی ۸ تا داره
من آرزوم بود بچم با سرعت کمتری دندون در میاورد
ماشالله خوشتیپ😍😍
مهم نیس چندتا داره. و یااستووپ خورده مهم این ک یک سالگی ازمایش کلی بدی چیزی کم یا یاد نباشه و مهم اینه مولتی و اهن شو مرتب بدی، و شیر روزانه بخوره و اگ نمیخوره جایگزین کلسیم و لبنیات دریافت کنه، باقیش مهم نیس
پسرمنم 6تا دندون داشت یه مدت 4ماهه استوپ خورده بود. ولی بعدش 4تاباهم دراورد
بهش شربت کلسیم بده
گروه زدیم روبیکا بیاین
K403selin
پسر من الان کلا ۳تا داره😐🤣۳تا اونم پایین بالا نداره
پسر منم چهارتابالا چهارتا پاین داشت پونزده ماهگی الان داره چهارتا دندون باهم درمیاره
پسر منم یه مدت دندون در نیاورد الان ۸ اخری بالا و پاین باهم داره در میاره
تیپشووووچ😫😫🥺🥺🥺❤️😍😍😍
چون خیلی خوشگلهههههههه🥹❤️
پسر من ۱۴ تا داره داره جدید در میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.