۹ پاسخ

من دخترم ۶ ماهشه ۸۵۰۰ وزنشه هانیز سایز ۵ میبندم

سایز ۴

من طرح جدید مای بیبی سایز ۴
طرح قدیم ۴ پلاس

بچه ها من سايز ٣ ماي بيني چندتا بسته دارم كه سايز دخترم ديگه نيست، اگه خواستين قيمت كمتر ميدم، تهران سمت شرقم

من بیبی کینگ۴
مای بیبی۵

عزیزم وزن دهی آپتامیلpdfچطور بود

یعنی نم میزنه

من تا الان سایز ۳ استفاده میکنم احساس میکنم کوچیکه

سایز۴

سوال های مرتبط

مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی