من دخترم ۶ ماهشه ۸۵۰۰ وزنشه هانیز سایز ۵ میبندم
سایز ۴
من طرح جدید مای بیبی سایز ۴
طرح قدیم ۴ پلاس
بچه ها من سايز ٣ ماي بيني چندتا بسته دارم كه سايز دخترم ديگه نيست، اگه خواستين قيمت كمتر ميدم، تهران سمت شرقم
من بیبی کینگ۴
مای بیبی۵
عزیزم وزن دهی آپتامیلpdfچطور بود
یعنی نم میزنه
من تا الان سایز ۳ استفاده میکنم احساس میکنم کوچیکه
سایز۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.