۶ پاسخ

پدیا بست

ویوا کیدز میدم
یک سی سی

من پدیابست میدادم
قبلا بهداشت آدوکید میداد دکتر مردی میگفت اونم خوبه چون اسانسش کمه رفلاکس رو تشدید نمیکنه
ولی دخترم دوستش نداشت
منم پدیابست میخریدم

بهداشت برا دلارز منم آدسول داده بود ، چند روز استفاده کردم یبوست شد بچم ، بعد قطع کردم ، آ د ویواکیدز ب همسرم گفتم خرید از داروخونه ، اونو استفاده میکنم خوبه ، با دکترم مشورت نکردم 😬

من بردم دکتر اونی ک بهداشت داد گف نده مولتی ویتامین داد تو اون آد داره همه چی داره

مم پدیا بست میدم خوبه
محصولاتش کلا خوبه

سوال های مرتبط