۷ پاسخ

من ازاول حالت تهوع داشتم ولی الان دیگ ندارم ولی خیلی بیحال شدم

نفخ.گرسنگی .خواب.سحرخیزی.

حالت تهوع وحشتناک بی حالی شدید خواب فراوااان دردسینه وسفت شدن سینه ها الانم همینه ها فقط یکم تهوعم کمترشده

هیچ.

یه خورده حالت تهوع

حال تهوع شدید بی رمق ضعف وکسلی

حالت تهو ولم نمیکنه و دست پاه درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد