انگار سمت رشدیه رو زدن. خیلی شدید بود. خانمای تبریزی چیزی شنیدین؟

۵ پاسخ

خانوما زایمان طبیعی بی درد ک جدیدنا میگن خیلی خوبه رو کسی اطلاعی داره؟؟
شنیدم اینقدر راضی بودن ک حتی سربچه بیرون بود ولی مامان قشنگ داشت صحبت میکرد

من دکترم تبریزه 😭شنبه وقت دارم نمیدونم چحوری قراره بیام

نه پارک ربع رشیدی بود

اره دیگ نمیدونم کجا رو زده من ک خونم مارالانه پنجره هام لرزید 😔خودمم آشپزخونه بودم زهرترک شدم

ای خدا چرا تمومش نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان جونبولی مامان جونبولی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی