عالییی شده.مبارک
عاااالیه
عالی و نچرال بهت میاد مبارکه
خیلی قشنگ شده
حداقل یه ماهی طول میکشه تا ورمش بخابه
من مهر ماه عمل کردم ورمش باز بهتر شده نسبت به. اولاش
اینم رو به رو
پیش دکتر فرزاد فرد رفتم مشهد ۶۰هزینه عمل ۲۰هزینه بیمارستان
سخت بود عمل؟
کدوم دکتر بودید؟؟؟
چقدر خوب شده
پیش کدوم دکتر
بگو شاید منمرفتم
عالی شده،مبارک باشه
مبارک باشه
خوب شده
هنوز خیلی مونده کامل خوب بشه
عکس تمام رخ میدی اگه دوس داری
بله عزیزم مبارکه با این که کلی ورم داره اما حالتش خیییییلی خوب شده
یه روتین پوستی خوب هم بگیر از داروخانه (شوینده تونر ابرسان ضد افتاب) که یهو خیلی تغییر کنی
خیلی خوب شده
پس چرا من از عمل هم شانس نیووردم ؟؟؟
کجا عمل کردی خیلی خوب۶
عالیه تازه بعد چند ماه خیلی قشنگترم میشه
مبارکه هنوزم ورم داره با این حال خوب شده عالی ترم میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.