۶ پاسخ

الان ک خودتم بخیه داری و ی بچه دیگ داری حتما سخته

قشنگم ما برا زردی شیر خشت و ترنجبین و گل محمدی اینا میدیم خیلیییی تاثیر داره ...زردی دخترمم بالا بود با همینا اوردیم پایین

انشالله میاد پاین

نگران نباش عزیزم الان بزارن دستگاه دوباره عددش باید بره بالاتر و بعد دوباره میاد پایین
پس عددش رفت بالاتر اصلا نگران نشو و زود ب زود بهش شیربده تا دفع داشته باشه و زود زردی بره
قدمش خیلی مبارکه عزیزم ❤️

چرا بستری کردی میاوردیش خونه

ان شاالله سریع خوب میشه

سوال های مرتبط