آره بابا تا یک سال وقت دارن
اررره بابا، تا یکسال طبیعیه، پسر من ۱۰ ماهگی در اورد، از اونورم قبل ۶سالگی ۴تا دندونش افتادن 😅 بهم میگفتن بچه ای که دندون دیر در بیاره دندونش بهتره ولی چرت بود دندونای پسرم خیلی هم بی کیفیت بود
اره من دقیق پایان ۸ماهگیش که فردا میشد ۸ماه و یک روز دراورد
دختر من ۹ ماه و ۱۶ روزش بود دندونش در اومد،یعنی تو ۱۰ ماه...نه بابا طبیعیه...نگران نباش و عجله ام نداشته باش،اتفاقا دیرتر در بیارن بهتره...الان دندوناش دوتا پایین داره باهم میاد بالا بچم😍
آره بابا دختر خواهر شوهر من 10ماهگی دندون درآورد
آره چرا طبیعی نباشه
پسر منم دندون در نیاورده و حتی علائمش هم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.