من بعد ۶ سال دومی رو اوردم و بهترین تصمیمم بود الان یه ۶ ساله دارم یه ۶ ماهه و خدا رو شکر از هر دو جنس دارم دیگ اصلا بچه نمیخوام
من که تا۱سال دیگه میخوام دخترم یه همبازی میخواد خوب
منم با تک فرزندی مخالفم، اگه شرایط خوب باشه وقتی پسرم ۲ ساله بشه اقدام می کنیم
شوهر من ۴ تا بچه میخواد
من میگم همین یکی کافیه😂
برعکس شوهر من میخواد ولی من دیگه از بارداری و زایمان میترسم🙂
تک فرزندی خوب نیست اصلا
من یکی دوست دارم شوهرم میگه یکی دیگه میخوام کاش منصرف بشه البته برای الان نه میگه ۴الی۵سال دیگه که دخترم اذیتش کمتر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.