چکار کنم دردم بگیره🥺۴۰ هفته کامل شد

۵ پاسخ

من ۴۰ هفته پر شد درد نداشتم ولی لکه داشتم خونی رفتم آمپول فشار زدن زایمان کردم

خوب خودت برو قرار نیست که دردت بگیره آمپول فشار میزنن دردت میگیره

من همه کارمیکنم نمیاد دیگه خسته شدم
انتی40هفته 2روزم
پریودی40هفته

منم درد ندارم خسته شدم هم ورزش میکنم هم رابطه هم پیاده روی هعی خدا

پیاده روی
پله نوردی
رابطه بدون جلوگیری
اسکوات زیر دوش آب گرم
ماساژ سینه و تحریک
حالت سجده رو زیاد تکرار کن
ورزش روی توپ
جارو نپتون کشیدن خونه
مصرف شیاف گل مغربی( با دستور پزشک)
مصرف شربت خاکشیر
مصرف گل گاو زبان (به مقدار کم و تعادلی)
چهار دست پا رفتن

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان دلمـــــ🌙اه مامان دلمـــــ🌙اه ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی