۱۱ پاسخ

معلومه سلیطه ای😆😆

چشات داد میزنه سلیطه ای😂

خردادی هستی

چه چهره زیبایی داری بهت نمیخوره اینایی که گفتی
اگه معرفی نمیکردی میگفتم خانوم آروم و صبوری 😂😂😂😂

خدایا ترسیدم

اتفاقا ازشخصیت آدمای مثل شما خوشم میاد

حالا چرا تو عكس انقدر عصبييييييي انگار ميخواي دوربينو پاره كني😝😝

آذر ماهی نیستی؟!

نمی‌گفتی هم مشخص بود 😂😂😜😜

چه طوری سلیطه خانوم😂🥰

شوهرت هیچی نمیگه؟ حساب میبره؟

سوال های مرتبط

مامان آریانا🧿آریشاه مامان آریانا🧿آریشاه ۴ سالگی