من همون هفته اول فهمیدم باردارم به دونه کمپوت آناناس خوردم. چیزی هم نشد. ولی از اون زمان به بعد نخوردم دیگه
من خود اناناسو هفته پنج یا شیش اینا بودم خوردم ....در طول چند روز بخور یه جا نخور قندش هم بالاست مشکل نداره
من خوردم عزيزم كمش ميشه خورد
کم بخور منم خوردم
مگه ممنوعه؟ چرا؟
منکه میخورم همیشه هیچی هم نشده خداروشکر
مگه ممنوعه من چندبار هم آناناس خوردم هم کمپوت سر بچه اولم میخوردم
فک کنم ماه آخر خوب باشه.. الانم در حد کم که هوست بره
عزیزم مصرف زیادش باعث نرم شدن دهانه رحم میشه
اما در حد هوسانه اشکالی نداره خوردنش
هه مگه ممنوعه
هم خود اناناس خوردم یدونم کمپوت اناناس خوردم
من اناناس خوردم
من از اول بارداریم تا الان ۵٫۶بار خوردم😅😂
هرچیزی کم مجازه حتی زعفرون زرشک به حد اعتدال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.