البت دکترم گفت در حد رفع هوس یه تیکه اشکال نداره
نباید بخوری باعث انقباض میشه و رحم و باز میکنه
نخور باعث انقباض میشه ماه آخر میگن بخوری خوبه
دهانه رحم رو شل میکنه نخور
نفخ میاره ادمو و باعث انقباظ میشه نخور
من اون اوایل دکترم گفت نخورم چون باعث انقباض میشه، ولی الان و تو این هفته ها نمیدونم واقعا، ولی نخوریم بهتره🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.