خانما یزدی دکتر افلاطونیان دکتر خوبیه ؟

۳ پاسخ

برو پیش دکتر پروفسور کریم زاده میدون مهدیه میشینه کاراش عالیه

دکتر خیلی معروفیه تو یزد
ولی اگه مشکل ناباروری داری به نظرم برو پیش دکتر زینلی
درمانگاه بقایی پور میشینه
فقط هم سه شنبه چهارشنبه ها هست

خواهرشوهرم با ایشون بار اول ivfمثبت شد

اما اینم بگما ۱۵نفرو انتقال داده بود دو نفر مثبت شده بودن

با این آمار بنظرم خیلی دکتر جالبی نیس

سوال های مرتبط

مامان جوجم مامان جوجم هفته چهاردهم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
ماه تابان🌛🌠 ماه تابان🌛🌠 قصد بارداری