خانوما وقتی حالتون خوب نیست تو بارداری چیکار میکنید؟؟

۱۶ پاسخ

من خیلی تنهام کسی روندارم پدرومادرم ازهم جداشدن هردورفتن سرخونه زندگیشون اصلأسالی یه بارم سراغمون رونمیگیرن اماهمسرم خیلی دوستم داره هرکاری میکنه برام تاجاشدن پربشه ولی گاهی اوقات آدم به یه جایی میرسه میبینه به پدرومادرهم احتیاج داره گاهی خیلی دلم میگیره گریه میکنم باخدادردودل میکنم چون هیشکی روندارم بارداری سختی دارم دوسال پیش بچم روازدست دادم بخاطرزایمان زودرس هیچ کدوم سراغم رونگرفتن برید قدرخانوادتون روبدونید تنهایی خیلی سخته خیلی 😭

دوس دارم تنها باشم گریه کنم

نقاشی می کشم 🥰😍

بیرون میرم با ماشین اهنگ گوش میدم نهایت گریه😄

نگین جون اگه اونا زنگ زدن برای اینه که شما تنها نباشید و یکم از فکر در بیای. مطمئنم این دعوت ار روی نیت خیر بوده. اگر فکر میکنی تو جمع بودن بهت کمک میکنه برو ، اما اگر تنها باعث میشه آرامش پیدا کنی با همسرت وقت بگذرون.
من خودم جزو دسته دومم

هیچی تحمل و تنهایی🤗

من وقتی حالم خوب نیست فقط با گریه آروم میشم

گریه میکنم بعد همه دعوام می‌کنند که گربه نکن بعد بیشتر گریه میکنم😆

من فقط با همسرم حرف میزنم وگریع میکنم
دوروزه اصلا حالم خوب نیس همش دلم میخواد تنها باشم گریه کنم

با شوهرم دعوا میکنم🖐🏻😂

میخوابم یه گوشه افتادم

من‌ همش گریه میکنم

یکی رو به فوش میکشم

گریه میکنم 😆

تحمل یا گریه سبک میشم

واقعت با همه قهر و دعوا میکنم 😂

سوال های مرتبط

مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد