تجربه نکردم ولی موقع انتقال ک مردم و زنده شدم ۵ دیقه درد داشتم نتونستم تحمل کنم چ برسه ب زایمان طبیعی..
فعلا ک انتخابم سزارینه
من انتخابم طبیعی بود ،روز زایمان همه چی خوب بود برای زایمان طبیعی ولی یهو ورق برگشت و بردنم سزارین شدم ، بچه اولم بود الان سه ساله میگذره جدا از دردهای که تا چند وقت بعد زایمان داشتم تا الانم کمر دردهایی برام مونده که خیلی بده ،اگر طبیعی زایمان میکردم اینطور نمیشد،طبیعی زایمان کردن خیلی بهتر از سزارینه
من انتخابم مثل زايمان اولم طبيعي
طبیعی دو جا درد مکشی درد بخیه پایین تنه و درد زایمان در بخیه تا خوب بشه سوزش شد داره ولی. سزارین یک درد داری اونم با شیافت قابل تحملی من که هر دو کشید سزارین بهتر میخوام
درد نداره سزارین یک ذره میسوزه جای بقیه
من سزارین کردم وای نگم انقد راحت بود خدا شاهده اصلا درد نداشتم خودم بلند شدم پوشک بچه عوض کردم فقط هنوز کامل ب هوش نیومده بودم زنداداشم ب بچه با سینم شیر داد همین بقیه کارا خودم کردم
سزاریت
هیچکدوم راحت نیس ولی من سزارین و بیشتر دوس دارم
بستگی ب بدن داره یکی میبینی بده طبیعی روبراه بده یه ماه میشه یکی سزارین براش سخت میشه . بستگی ب بدن داره
من تجربه اش نکردم ولی مطمئنم طبیعی بهتره
معلومه طبیعی
سز طبیعی دردش خیلی زیاده سز فقط هم پارگی شکم دیگ هوفف با درد بخیه ها اینا دیگ
میگن طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.