۵ پاسخ

۲قطره خوبه

شماره ۲

شماره ۲

ببین اونت شماره ۲ اصلاااا بیرون نمیاد شیر ازش فک نوزادم جون نداره میک بزنه سفته کلافه میشه نمیخوره شماره ۳ ام خیلی میاد میپره گلوش خطرناکه من طبق تجربم ک همه اینارو استفاده کردم میگم
شیشه شیر دکتر براون بگیر با سر شیشه نیم قطره عالیه

من شماره ۲ به دخترم میدم

سوال های مرتبط