۵ پاسخ

چمون بود ازدواج کردیم ک ی مشت شوهر نفهم گیر افتادیم ک همیشه هم مقصر زنا رو می دونن

اصلا دوران بارداری نباید گریه کنی یا اعصابت بهم بریزه رو بچه تاثیر میزاره. بچه ناراحتی مادرو حس می‌کنه ضربانش بالا میره

منم چند ماه پیش اینجوری شدم
طوری نیست
فقط سرگیجه حالت تهوع درد داشتی برو دکتر
اورژانس به من اینارو گفت

منم یه بار همینطور شدم خیلی ترسیدم

اگه دیدی حالت بد شد حتما برو دکتر عزیزم

سوال های مرتبط