۵ پاسخ

من سر ی مسئله ای خیلی استرس داشتم
همون روز تایم سونو داشتم وقتی رفتم و دیدم ک بچم چقد خودشو جمع کرده دلم آتیش گرفت براش
از اون روز ببعد دیگ حتی وقتی ناراحتم خودمو میزنم ب بیخیالی ک دیگ اونطوری اذیتش نکنم

نمیدونم چقد این حرف درسته میگن این اتفاق ها و استرس ها باعث کولیک ورفلاکس بچه میشه
و بیقراری هاش بعد از بدنیا اومدن
هر چقد بیشتر ارامش داشته باشی اونقد بهتره

اشکال نداره نترس چند هفته پیش ماهم جایی بودیم دعوای بدی شد من خیلی ترسیدم جیغ زدم گریه کردم بعد ک۶ بیمارستان رفتم بچه خیلی خودش جمع کرده بود ولی صدا ضربان قلبش که شنیدم خیالم راحت شد

یخورده گلاب بزن ب صورتت یا اگ میتونی بخور یخورده خیلی کم
آروم باش لطفا
آقایون همیشه همینن متاسفانه
چیزی نمیشه فقط بچه با ناراحتی شما ناراحت میشه و خودشو جمع میکنه گناه داره

نه عزیزم نگران نباش خدا حافظ بچه ها هست

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری