۵ پاسخ

آروم باش عزیزم

خانم باردار روحیش حساسه همینجوری میخادگریه کنه چیزیم ببینه ک تحریکش کنه بدتره سعی کن فقط چیزایی ک بهت ارامش میده ببینی استرس نگیر حال نی نی هم خوبه

نه بابا چه ضرری

ن نگران نباش استرس خودش بدتر از این چیزاس
یه چیز شیرین بخور به پهلو بخواب تکون میخوره چند دقیقه بعد

نه عزیزم سعی کن آروم باشی ولی منم خیلی تو بارداریم گریه کردم و حالم بد شد

سوال های مرتبط