چی بخورم چاق بشم و بازگشت نداشته باشه؟؟

پوشک بخیه

۸ پاسخ

اصلا از پودرها استفاده نکن از من ب تو نصیحت پودرها درواقع ورم ایجاد میکنه ک فکر میکنی چاق شدی و وقتی قطعش کنی سریع لاغر میشی پوست بدنت ترک میخوره ب کلیه هات هم اسیب میزنه و محاله درشیردهی مجاز باشه اینو من با چشم دیدم دختر عممو

من با گین آپ شدم ۷۴

سانستول بخور اشتها آور و ویتامینه

بیا یکی از رون های پام ازتو چاق ک هیج بامشاد میشی 🤣🤣

چیزای هورمونی نخور مخصوص از این پودر چاقی ها دوستم متاسفانه ب خاطر مصرفش استخون لگنش سیاه شده بعد دچار پوکی استخوان صدرصد شده 😞

اشتهات اوکیه ؟

بدون بازگشت نداریم
باید مدام غذا بخوری که اب نشه

بنظرم بیا من و بخور منم لاغر بشم😭

سوال های مرتبط