۶ پاسخ

نزدن بچه ؟؟؟

بیمارستان بهتره دیگه

حتما اب میوه شیرین بخور مثل آب میوه هلو بعدش یک ساعت صبر کن اگه ۴تا زد نرماله ولی اگه نزد برو بیمارستان بخش زایشگاه اونجا صدا قلبشو پخش میکنن

سونوگرافی
نوار قلب زایشگاه

برای چی؟ نزدن چی؟

بیمارستان ،خانه ی بهداشت

سوال های مرتبط