۵ پاسخ

بهزیستی برو اگ دهکت تا ۵ هست بهت هرماه پول میدن پوشک میخری شیرخشک هم‌باید بری بهداشت

مایبیبی نیست ولی شیرخشک باید بری مرکز بهداشت منطقه ای که هستی می‌فرستند کمیسیون و کلنیک شیر اگه ببینن سینه خودت شیر زیادی نداره و بچه هارو سیر نمیکنه می‌نويسن یارانه ای برات

هیجا وقتی شناسنامه بگیری خودش ثبت میشع تمام

واقعا هست؟

مگه سهمیه پوشک هم میدن؟

سوال های مرتبط