۵ پاسخ

من یه دونه صفر و یک هانیز برمیدارم شیر خشکم نمیگیرم اگه لازم شد تو بیمارستان میگیرم

مولفیکس ۴۴ عددی گرفتم ۳۵۰ سایز ۱ و ۲۰ عدی گرفتم ۱۰۰

من می‌خوام مولفیکس ببرم و مای بیبی . از هر کدوم دوتا برمیدارم چون قراره گرون تر بشه

ما سایز یک برداشتیم پوشک مولفیکس قیمتش اینجا 130

من شیر آپتامیل میدم

سوال های مرتبط

مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی