۳ پاسخ

دولتی چطوریه همین ک میری دارو خونه با کد ملی میگیری؟؟؟

بری داروخانه بگی سهمیه ای میخوام ثبت نام میکنن باید شناسنامه بچه رو هم ببری

سلام. شیر خشک. هر وقت. شناسنامشو بگیری. کد ملی بدی. مینویسن ماهش ۴تا میدن فک کنم

سوال های مرتبط

مامان کیان 💙
دیانا🩷 مامان کیان 💙 دیانا🩷 روزهای ابتدایی تولد