۷ پاسخ

وقتی سینت شیر نداشته باشه مجبوری بگیری ،من زایمان اولم تا یه روز شیر نداشتم مجبور بودم شیر خشک بدم ،اپتامیل گرفته بودم

من ۳ روز اول شیر نداشتم شیر خشک اپتامیل دادم الانم هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک

اپتامیل
نان
ببلاک
اینا رو میگن خوبه دیگه بستگی به خودت داره و بچه
اگر همسرت در دسترس هست بنظرم صبر کن اگر دیدی شیر نداری یا بچه سیر نمیشه بعد بگیر

اگه دوس داری بچت شیره خودتو بخوره به نظر من که نخر چون اگه شیر خشک بدی دیگه سینتو نمیگیره ،

من از تجربه خودم میگم بچم شیر خشک بهش دادم تو بیمارستان دیگه سینه امو نگرفت الانم عذاب وجدان دارم همش خودخوری میکنم

من میخام‌شیر خودم بدم اگ‌همون‌روز ذیدم ندارم شوهرم میفرستم‌بره بخر خود دکتر همون موقع میگ

منم میخام بگیرم فقط بیمارستان
من میخام نان یک بخرم
نمیدونم خوبه یا نه

سوال های مرتبط

مامان کیان 💙
دیانا🩷 مامان کیان 💙 دیانا🩷 روزهای ابتدایی تولد