مامانا کیا اکو قلب جنین انجام دادین ؟
چی گفتن؟

تصویر
۳ پاسخ

من انجام دادم خداروشکر مشکلی نداشت

من انجام دادم

من دکتر برام نوشت چون تو آنومالی ورم قلب دیده بود رفتم و متاسفانه پسرم بیماری قلبی داشت و سقط انجام شد 💔
اگ دکتر بهت میگ برو حتما برو

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی