انرژی ذا میشه تو بارداری بخوریم

۱۱ پاسخ

اصلاااااا❌️❌️❌️❌️

انرژی زا اصلا اوایل بارداری مجاز نیست بخاطر مواد و کافئین اش

منکه خوردم

ی زره بخور ک فقط هوست بیوفته

نه اصلا خوب نیس یکی از دوستای من واسه سنوگرافی بجای ی چیز شیرین انرژی زا خورد بچش قلبش واستاده بود

خیررررر

قند زیادی داره اصلا خوب نیس

منم ویتامین سی چند بار خوردم اوایل بارداری

جوووون بابا

نه نخور

نه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه 👶🏻 مامان معجزه 👶🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری