منی که ۱۵ روز بعد از زایمان برگشتم اداره🫠
منم اسفند مرخصیم تمام شد خورد به تعطیلات، ابلاغ برام نزدن حقوق هم بهم ندادن🥲
ولی فدای سرش اصلا شاید یکسال دیگه بدون حقوق مرخصی بگیرم تا بچم بزرگتر بشه
منم ۶ فروردین مرخصیم تموم میشه
من ک استعفا دادم واقعا تک و تنهام کسی نیست بتونم بچمو بهش بسپارم 🥲
من اول اسفند تموم شد ...رفتم استعفا دادم 🥺🥺🥺
وای یادم ننداز نمیخوام برم🥲🥲🥲
منی که تعطیلیم،🤣 ولی مجازی باید باشم
منم فروردین مرخصیم تموم میشه ولی خداروشکر قراره دورکاری کنم و حضوری نرم
مشغول چه کاری هستین عزیزم ؟
منم ۲۷ باید برم ؟
من اول اردیبهشت بابد برگردم سر کار شما تصمیم دارید بچهرو پیش کی نگه دارید .
نمیشه فوری بعد از مرخصی بیمه بیماری اقدام کنیم؟؟؟
من17فروردین😭😭😭
قلبم درد میگیره بهش فک میکنم😰😰😰😰😰💔💔💔💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.