۱۲ پاسخ

منی که ۱۵ روز بعد از زایمان برگشتم اداره🫠

منم اسفند مرخصیم تمام شد خورد به تعطیلات، ابلاغ برام نزدن حقوق هم بهم ندادن🥲
ولی فدای سرش اصلا شاید یکسال دیگه بدون حقوق مرخصی بگیرم تا بچم بزرگتر بشه

منم ۶ فروردین مرخصیم تموم میشه

من ک استعفا دادم واقعا تک و تنهام کسی نیست بتونم بچمو بهش بسپارم 🥲

من اول اسفند تموم شد ...رفتم استعفا دادم 🥺🥺🥺

وای یادم ننداز نمیخوام برم🥲🥲🥲

منی که تعطیلیم،🤣 ولی مجازی باید باشم

منم فروردین مرخصیم تموم میشه ولی خداروشکر قراره دورکاری کنم و حضوری نرم

مشغول چه کاری هستین عزیزم ؟
منم ۲۷ باید برم ؟

من اول اردیبهشت بابد برگردم سر کار شما تصمیم دارید بچه‌رو پیش کی نگه دارید .

نمیشه فوری بعد از مرخصی بیمه بیماری اقدام کنیم؟؟؟

من17فروردین😭😭😭
قلبم درد میگیره بهش فک میکنم😰😰😰😰😰💔💔💔💔

سوال های مرتبط