۵ پاسخ

نه عزیزم این گرفتگی از بین میره منم داشتم درست شد میگیره و ول میکنه ولی موقع گرفتن خیلی شدید برای من فکر مسکنم تا اخر ۶ هفته بود بعدش خیلی خیلی کم شد و رفع شد

درد پریود اوایل بارداری کاملا طبیعیه. من همش فکر میکردم الان کلی خونریزی کردم ولی هیچی نبود. ولی اگر بیشتر از پریود هست باید چک بشه. تقریبا از ۱۰ هفته تموم میشه ولی بازم یه کوچولو یه مواقعی ممکنه چنین دردی بیاد سراغت

خانما ایا تست همیشه درست جواب میده؟؟

نمیدونم راستش ولی منم اوایل دلدرد شدید داشتم دیگه بعد چند مدت خوب شدم

عزیزم اگه به گفتت حالت آنقدر بده که از حال میخوای بری خارج از رحم شاید
ببخش ازاین حرفم.. ولی فردا برو دکتر لطفا

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری