لامصب ببلاک دو هم نیست
داخل شهر ما ک اصلا ببلاک نیس چی من چی بگم یدونه دارم گفتم تموم شد مثل داداشش نان بدم
منم پیدانکردم بیومیل دادم
بحاش چرا شیر پاستوریزه نمیدی عزیزم؟
گلم من کلا ۱ میدم دخترم چچون ویتامینش بیشتره ب دکترم گفتم گفت هیچ مشکلی نداره
کدوم شهری
من هفته پیش رفتم داروخونه گفت خیلی زیاده میتونی کارتونی ببری ولی من ۵ تا بیشتر نخریدم
هیچ اشکالی نداره ۲ بده
کلا ۳ خیلی کمیاب شده
گلم اصلااشکال نداره همون ۲بده ویتامینش بیشترع
دکتر گفت میتونید ۲ بدید مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.