ببلاک سه نیس اصن مجبور شدم دوسه باری دو دادم الانم نیس😭😭

۹ پاسخ

لامصب ببلاک دو هم نیست

داخل شهر ما ک اصلا ببلاک نیس چی من چی بگم یدونه دارم گفتم تموم شد مثل داداشش نان بدم

منم پیدانکردم بیومیل دادم

بحاش چرا شیر پاستوریزه نمیدی عزیزم؟

گلم من کلا ۱ میدم دخترم چچون ویتامینش بیشتره ب دکترم گفتم گفت هیچ مشکلی نداره

کدوم شهری
من هفته پیش رفتم داروخونه گفت خیلی زیاده میتونی کارتونی ببری ولی من ۵ تا بیشتر نخریدم

هیچ اشکالی نداره ۲ بده
کلا ۳ خیلی کمیاب شده

گلم اصلااشکال نداره همون ۲بده ویتامینش بیشترع

دکتر گفت میتونید ۲ بدید مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری