۱۱ پاسخ

مثل پسر من.شیر خودت رو میدی؟؟

با اجازتون از عکس لباس دخترت عکس گرفتم برای مدل ..فقط از لباسش

برعکس دختر من که اصلا نمیشه جایی بزارمش فقط خونهدمامانم در حد چند ساعت میمونه اونم تو همون چند ساعت بهونه ام رو می‌گیره از طرفی خوبه ولی از طرفی هم واقعا هیچ جا نمی‌تونم برم

🙃🙃🙃خب پسر منم‌همینه اجتماعیه بچه

دختر منم غریبی نمیکنه فقط خجالت میکشه خونه مادر شوهرمم میزارم گاهی تا ۴ ساعتم بهانه نمیگیره ولی وقتی میاد معلوم میشه دلش تنگ شده تند تند بوسم میکنه

بهتر از الان مستقل بودن یاد بگیرن چرا باید وابسته کسی بود🙄😌

پسر منم،الان ۳ روز پیشش نبودم به یه ورش نبود😔

دختر منم خیلی غریبی نمیکنه
ولی من راضیم اینجوری هم خودش اذیت نمیشه هم من نوه دایی همسرم طفلی باهاش حرفم بزنی گریش میگیره خیلی خجالتیه

خوشبحالت پ نگرانی ندارع که

بهتره ک

اوخییی خوبه که اجتماعیه❤️

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی